top of page
Redaksjon
Forfatter
Flere handlinger
Profil
Påmeldingsdato: 1. apr. 2025
Innlegg (163)
14. des. 2025 ∙ 2 min
Bygge merkevare – derfor slår merkevare pris i 2026
Markedsføring har endret seg. Pris var en konkurransefaktor. Rask levering var en konkurransefaktor. Synlighet var en konkurransefaktor. I 2026 er merkevare den største konkurransefaktoren . Kunder velger ikke billigst. De velger tryggest. Og trygghet = merkevare. Hva betyr det å “bygge merkevare”? Merkevare handler ikke om: ❌ kun logo ❌ farger ❌ fonter Merkevare er: ⭐ førsteinntrykk ⭐ forventning ⭐ erfaring ⭐ trygghet ⭐ gjenkjennelse ⭐ følelsen kunden sitter igjen med Branding er ikke et...
0
0
12. des. 2025 ∙ 3 min
AI og personlig merkevare – hvorfor AI, UGC og personlig branding er den nye markedsføringstrioen i 2025–2026
AI og personlig merkevare: Markedsføring har gått gjennom flere revolusjoner.Avis → TV → Sosiale medier → Influencer marketing. Nå står vi i den neste: AI + UGC + Personlig Merkevare — tre krefter som til sammen skaper vekst raskere enn noen tidligere metode. Mange bedrifter prøver fortsatt å konkurrere med: kun organisk innhold kun annonser kun produktfokus kun synlighet Den tiden er over. I 2025–2026 handler markedsføring om kombinasjoner – ikke enkeltdisipliner. 1️⃣ AI – hjernen i...
0
0
11. des. 2025 ∙ 2 min
Fra visninger til inntekter – hva tallene egentlig betyr i sosiale medier i 2025–2026
De fleste bedrifter ser på feil tall. De ser: 📍 Antall likes 📍 Antall visninger 📍 Antall følgere 📍 Antall delinger Og selv om disse tallene kan være interessante, så betyr de veldig lite hvis de ikke resulterer i salg, booking, leads, påmeldinger eller henvendelser . I 2025–2026 må bedrifter forstå én ting: 👉 Sosiale medier er ikke et popularitetsspill. 👉 Det er en strategi for kundereise. Forfengelighets-metrikker: tall som ser pene ut, men gir lite verdi Her er tall som ofte skaper...
0
0
bottom of page

